Skip to content Skip to footer
MINISTORE

Jednoduchý online systém s pevně danou strukturou.

Obsahuje všechny důležité funkce pro rychlou editaci a objednání marketingových materiálů, aniž by vyžadoval složitou implementaci a znalost. Je ideální pro společnosti, které potřebují funkční řešení hned a nevyžadují rozsáhlé úpravy na míru.

Příklad procesu

Objednání vizitek

Jednoduchá ukázka procesu úpravy a výroby vizitek.

S miniSTORE zvládne objednávku tiskovin každý, kdykoli a odkudkoli. Žádné složité zadávání, žádné čekání. Vizitku si objednáte za pár minut a my už se postaráme o zbytek.

Ceník

Připravili jsme pro Vás tři plány

Pokud máte nějaké specifické zadání, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme.

START

360 Kčměsíčně
  • 1 uživatel
  • až 3 položky
  • platební brána
  • kompletní funkce systému
  • podpora e-mail
Objednat

BUSINESS

4 900 Kč měsíčně
  • 10 uživatelů
  • až 50 položek
  • platební brána
  • kompletní funkce systému
  • podpora e-mail/telefon
Objednat

BASIC

1 250 Kčměsíčně
  • 3 uživatelé
  • až 10 položek
  • platební brána
  • kompletní funkce systému
  • podpora e-mail/telefon
Objednat
Kontakt

Neváhejte nás kontaktovat.

Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše dotazy.

    Snažíme se nabídnout víc než jen službu. Ať už jde o jednorázové zadání, nebo strategický růst, řešíme vaše marketingové výzvy rychle, přesně a s ohledem na váš rozpočet.

    Sídlo

    MARTEN, spol. s r.o.

    Českobrodská 876/48
    Praha 9 – Hloubětín
    PSČ 190 00

    Důležité odkazy

    MARTEN, spol. s r.o. © 2025. Všechna práva vyhrazena.

    Do obchodního rejstříku zapsána u Městského soudu v Praze dne 3. září 1993, oddíl C, vložka 22747

    IČ: 497 06 373
    DIČ: CZ49706373

    Go to Top